tänkte att ni ville veta bara.

allmän fakta:
Vad heter du ?
Alexandra heter jag.
Hur gammal är du ?
jag är lite drygt tretton år.
intressen el. hobbys ?
jag Älskar med stort Ä att fotografera, jag spelar fotboll i vargön IK. Jag är oftast glad, vääldigt spralli' m.m

Fotografering:
Vad har du för kamera ?
jag har en nikon D60 (ska dock köpa en D5000 tror jag)



Har du några speciella tips när man ska knäppa första bilderna med nya kameran ?
inga 'speciella' men kolla mycket på andras foton, & knäpp inte bara en bild, försök att få fokus när du lär dej från början så blir det inte jobbigt när man kommer på de sen.
vad har du för objektiv ?
jag har 'bara' ett 18-55mm objektiv för att jag vill inte köpa nåt till den här kameran.

Photoshop:
I vilket program redigerar du dina bilder ?
i photoshop CS3.
Hur brukar du redigera ?
jag äkar oftast bara ljuset, och ändrar färgerna om dom blir allt för fula.
Kommer du tipsa om hur du redigerar ?
Nej, det kommer jag inte, är dålig på att förklara dessutom så kan jag inte så 'jättemycket'.



... - fylls eventuellt på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0