jag undrar hur du har det .

tjena!
idag så har jag och tjejerna i mitt fotbollslag spelat match. vi loosa med 2-3. jag gjorde första målet efter tio sekunder, hehe. sen vet jag inte vem det var som gjorde andra. jag ska spela ännu en match idag, fast med dom äldre, och då blir det 11-manna. och det är alltid kul, jag tror att vi ska möta TFK, och dom är riktigt bra tror jag.
jag har inte bloggat på ett tag, men jag har mycket att ta tag i, och jag är stressad och ledsen hela tiden.
jag vill veta om du är seriös eller är så playig som folk säger. jag bloggar troligtvis inte sen, men vi får se. men jag bjussar på världens vackraste låt, jag sitter här och grinar nu seriöst.


Kommentarer
Postat av: j

älskar dig !<3

2010-08-29 @ 18:14:47
URL: http://johannajohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

han playar dig sötnos ):

och jag lovar dig, jag vet! :( <3

2010-08-30 @ 08:10:43
Postat av: en

jonte ?

2010-08-31 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0